דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מאמי, נמאס לי מהסלון! 

מאת    [ 29/06/2011 ]

מילים במאמר: 574   [ נצפה 3263 פעמים ]

 

מאמי, נמאס לי מהסלון!

מאמי, נמאס לי מהסלון! נמאס לי כל יום להגיע הביתה ולראות את אותם הקירות , לשבת על אותן הספות ולאכול באותה פינת אוכל. גם המנורה נמאסה עלי, אז מה אם אלו כדורי הזכוכית שאתה אוהב? אני לא מסוגלת יותר. אני מרגישה שהכול סוגר עלי ובמקום שיהיה לי כיף ונוח בבית שלי אני רק מחפשת לצאת כל הזמן.

אמנם הקטע כתוב בלשון נקבה, אבל אם אתם מכירים את הסיטואציה הזו בטח תשמחו לגלות כי היא נכונה לשני המינים. זה קורה לכולם. יום אחד מגיעים הביתה ופשוט לא יכולים יותר לשבת בסלון. וגם אם אי אפשר לשים את האצבע על נקודת הזמן המדויקת, יודעים שההרגשה הזו התחילה מתי שהוא לפני מספר חודשים כאשר הקירות התחילו להיות אפורים מידי.

טוב הבנתי שנמאס לך! מה את רוצה?! שנשפץ את הסלון?! אוי, מאמי. אתה יודע שאני מתה עליך! ההחלטה נפלה, אתם עומדים לשפץ את הסלון. ואם יש משהו מעניין במלאכת תכנון השיפוץ זו העובדה שהיא משלבת צבא ופטריארכליות. כיצד? ובכן, לשיפוץ יש שלושה שלבים והראשון מבניהם כולל חלוקת תפקידים מובנית. שלב ראשון: מגזינים, ירחונים תכנית עסקית ומה שביניהם.

האישה: מגזינים וירחונים בתחום עיצוב הבית מתחילים להיערם בשולחן בסלון, בשידה ליד המיטה ועל הנייגרה בשירותים. רוחב הפס באינטרנט הולך כולו לאתרים בנושא עיצוב סלון, פורומים, בלוגים וצ'אטים עם כל מיני מומחים אנונימיים אי שם בארץ ובעולם.

הגבר: תדפיסים של חשבון הבנק בחתך של שנים, רבעונים וימים מחליפים את המפה בשולחן האוכל. כוח העיבוד של המחשב הולך כולו לחישובים באקסל בתקווה שאיך שהוא תצאו מהשיפוץ הזה בלי משכנתא שנייה.

טוב דובשנית שלי, אנחנו יכולים להחליף רק את הרהיטים. וגם בשביל זה צריך הלוואה.

השלב הראשון של השיפוץ שלכם הגיע לסיומו. גיבשתם רעיון, ביררתם מסגרת תקציב וזהו עכשיו אתם מוכנים להתחיל בעבודות.

את שומעת? אני לא יודעת איך לדבר איתו. מאז שהחלטנו על השיפוץ אני מרגישה כאילו חזרתי לצבא והוא המפקד שלי בטירונות. בסך הכל רציתי שיהיה לי כיף לחזור הביתה. ועכשיו לא כיף לי בבית ולא איתו.

ברוכים הבאים לשלב השני של השיפוץ, הוא שלב חוסר ההסכמה. התחלתם כזוג נשוי באושר ועכשיו אתם צריכים להגיע לפשרה. היא רוצה עיצוב מושלם , הוא רוצה תקציב קטן. היא מדברת עם חברות ואחיות, הוא מדבר עם מנהל הבנק והחבר הכלכלן. היא רוצה מעצבת, הוא רוצה לבד. האתגר: לעבור את השלב בלי להגיע לגירושים, או לחילופין להחלטה שיותר קל לעבור דירה.

שמע, אני לא יודע מה לעשות. מאז החלטנו על השיפוץ אני לא ישן בלילות מהלחץ של הכסף. זה בטח יגמר בכמה עשרות או מאות אלפים שאין לנו. ובנוסף, היא רבה איתי על כל דבר קטן. ואם זה לא מספיק, החברות והאחיות שלה כל הזמן משגעות אותי. נראה לי שאנחנו חייבים איש מקצוע.

השלב השלישי: מעצבת פנים או יועץ נישואים. כל הכבוד. צלחתם את כל הדרך עד הלום וזה לא היה קל. שבועות או חודשים עברו, תלוי עד כמה אתם מהירי החלטה ועכשיו הבנתם שחופשי זה לגמרי לבד וכדי לגשר על השיפוץ ביחד, יש צורך בגורם חיצוני שינחה אתכם.

מאמי, תראה איזו נהדרת זו. וזו. וזו. וואו, תראה גם את האתר של זאת. ומה אם זה, כתוב שהוא פיליפ סטארק הישראלי, אולי נתקשר אליו?

סטודיו Spiceit מתמחה בעיצוב פנים והום סטיילינג לסלון, חדר שינה, חדר ילדים, חדר תינוקות ועוד. הייחודיות של הסטודיו באה לידי ביטוי בתכנון מפורט ולווי צמוד ברכישת הפריטים עד להשלמת השיפוץ. במהלך השנים צבר הסטודיו מגוון לקוחות מרוצים שבחרו לשפץ את ביתם עם מעצבי פנים מובילים. יש לכם שאלה? רוצים הצעת מחיר? אין בעיה: studio@spiceit.co.il

 

עמי רוחקס דומבה


כתב עצמאי לאינטרנט ולעיתונות. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב